Cuma, Aralık 30, 2005

bu dizi bitmez

Bundan 3 yıl önceydi yani televizyonda ilk defa kurtlar vadisi diye bir dizi çıkmıştı. daha ilk defa izleyeceğim için biraz heyecanlıydım. ama sonraki haftalar bu heyecanımı atlattım. neyse her hafta daha da bir kurtlar vadisi fanatiği olduğumu anladım neyse gelelim çakırın öldürülüşüne o gün çok üzüldüm gerçekten çakır öldüğü için ama Polat bu diziyi götürür diye düşündüm ve öylede oldu gerçekten çok güzell oynayarak her hafta karşısına çıkanları bir bir alt etti ve baronluğa kadar yükseldi.. bur dan anlayacağımız sonuç film izlerken aslında bir taraftan da Polat gibi miyim sorusunu sormayalım kendi kendimize kimse kendini kandırmasın Polat bir taneydi o da dizide başarılı bir şekilde oynuyor.. her neyse gelelim asıl konuya elif öldü polatın da artık yaşamasının bir anlamı yoktu..
ve diziyi yazanlarda bu ayrılığa dayanamadı ve diziyi bitirdi .

ama unuttukları bir şeyy vardı KURTLAR VADİSİNİ KİMSE BİTİREMEZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder