Cumartesi, Aralık 31, 2005

Hey gidi koca Süreyya

Arkadaşlar bugün bahariyedeydim geziniyordum sağa sola bakıyordum öyle boş boş vakit doldurmacasına yaniii . Gezinirkende en çok sinemalar ilgimi çeker tabii sinema deyincede akıla ilk önce süreyya sineması gelir fakat Süreyya sineması bugün farklıydı herzamankinden siyahlara bürünmüştü önce şaşırdım tarihi sinemaya ne oldu böyle diye kapandımı acaba dedim fakat anladığıma göre tadilata girmiş 1 sene kapalı kalacakmış. Bilmiyenler için söyliyeyim Süreyya sineması kadıköydeki en büyük sinemadır ayrıcada tarihi olması nedeniyle çok ilgi görmektedir(80 yıllık).Bildiğim kadarıyla 800 kişilik 3 katlı dev ekranlı ama harbii dev bir sinemadır. Artık bu sinemayı Kadıköy belediye kiralamış kültür merkezi yapacakmış. Yazık oldu valla bence bu hali daha güzeldi.Bakalım bitince nasıl olucak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder