
Koreli üretici Paris’e resmen çıkartma yapıyor. I20, çevreci i20 i-blue konsepti ve Santa FE’nin hibrit versiyonu Hyundai’nin fuardaki en büyük kozları olacak.
Henüz konsept olarak üretilen hibrit Santa FE, benzin-elektrik birleşiminden oluşan bir hibrit güç ünitesine sahip.
Tasarım olarak standart versiyondan farklı olmayan hibrit Santa FE’de şu anki 2.4 litre benzinli motor ve 6 ileri otomatik şanzıman ile birlikte lityum-iyon pillere sahip 30kW elektrik motordan oluşan hibrit sitem görev yapıyor. Hyundai’nin açıkladığı verilere göre; ortalama 6.4 lt-100km yakıt tüketen Santa FE, 148g/km CO2 salınımı yapıyor.
Henüz konsept olarak üretilen hibrit Santa FE, benzin-elektrik birleşiminden oluşan bir hibrit güç ünitesine sahip.
Tasarım olarak standart versiyondan farklı olmayan hibrit Santa FE’de şu anki 2.4 litre benzinli motor ve 6 ileri otomatik şanzıman ile birlikte lityum-iyon pillere sahip 30kW elektrik motordan oluşan hibrit sitem görev yapıyor. Hyundai’nin açıkladığı verilere göre; ortalama 6.4 lt-100km yakıt tüketen Santa FE, 148g/km CO2 salınımı yapıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder