Pazar, Haziran 24, 2007

HONDA CR-V


İlk olarak 1997 yılında Avrupa pazarlarına çıkan Honda CR-V, geçen yıl sonunda yenilendi. Baştan aşağı yeni bir model olarak yola çıkan CR-V, 75 bin yeni lira etikete, 3 bin 500 yeni liralık aksesuar paketi eklenerek satılıyor. CR-V'de sıra var; sipariş verenler birkaç ay sonra alabiliyorlar.



İki parçalı bombeli ön tasarımıyla CR-V eskisine gore daha iddialı bir tasarıma sahip. Boyu küçülen, yüksekliği 3 cm azalan aracın yan silüette binek otomobil havası sunan başarılı bir tasarımı var. Aracın iç mekanı zengin ve geniş, çift parçalı panoramik cam tavan içerisini daha aydınlık kılıyor. Orta kokpite entegre edilen otomatik vites kolu kolaylıkla kullanılıyor. Metalik görünümle harmanlanan kokpit oldukça şık ve ergonomik açıdan sorunlu bir yanı bulunmuyor. Deri döşeme koltuklarda ön sırada ısıtmalı olarak da kullanılabiliyor. Bagaj, çift sıralı olarak işlevsel bir yapıyla ve 442 litreden başlayan bir alanla karşımıza çıkıyor. Honda yeni CR-V'yle sedan sınıfından müşterileri kendilerine çekmeyi hedefliyor. Bu yüzden aracın boyutları küçültülürken kullanım özellikleri konfor ve dinamiklik üzerine yoğunlaştırılmış. CR-V'nin koltuğunda kendinizi bir SUV'de değil, yüksekçe bir sedan otomobilde gibi konforlu hissediyorsunuz. Üstelik aracı kontrol etmek oldukça kolay. Bu yapı aracın yol tutuş özelliklerinin de güçlenmesini sağlamış. CR-V, otomatik kontrol edilen dört çeker sistemiyle araziden çok asfaltta iyi olmayı hedefleyen bir model.

CR-V'de bulunan 2 litrelik benzinli motor 150 beygir gücünde ve 192 Nm tork üretiyor. 100 kilometrede ortalama 8,2 litre yakıt tüketen otomobilin son hızı 177 km/saat. Bu noktada CR-V'nin alınabilir fiyatlara bir dizel motor ihtiyacı ortaya çıkıyor. Yeni CR-V'de ön, yan ve perde hava yastıkları, araç (VSA) ve römork denge control sistemi, ABS, 6'lı CD çalar, otomatik klima, deri döşeme, xenon farlar, yol bilgisayarı gibi zengin bir ekipman seviyesi bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder