Salı, Mayıs 16, 2006

Hırsıza ilandan seslendi


Bursa'da, bir doktor bilgisayarını çalan hırsıza bakın nasıl seslendi?
Alınan bilgiye göre, merkez Nilüfer ilçesinde görev yaptığı özel tıp merkezinin işletme müdürü Dr. Mehmet Ayhan Oktay, 13 Mayıs cumartesi akşamı ailesiyle birlikte iş yerinin düzenlediği yemeğe katıldıktan sonra Çekirge Mahallesi'ndeki evine gitti. Eve hırsız girdiğini ve dizüstü bilgisayarı ile kamerasının çalındığını fark eden Oktay, durumu polise bildirdi. Polis hırsızlıkla ilgili soruşturmayı sürdürürken, Dr. Oktay, yerel gazetelerin spor sayfalarına verdiği ilanla hırsıza çağrıda bulundu. Oktay, dizüstü bilgisayarının çalınmasından çok, içindeki bilgilerin gittiğine üzüldüğünü belirtti. Oktay, ''İş yaşamımla ilgili yıllarca oluşturduğum bilgiler gitti. Bir kısmını yedeklemiştim. Ancak işlerimin yoğunluğu nedeniyle 1-2 aydır bilgileri yedekleyemedim. Bilgisayarımın içinde benim için çok önemli bilgiler vardı'' dedi. Özellikle Bursaspor'un şampiyon olmasından dolayı yerel gazetelerin spor sayfalarının daha çok okunacağını dikkate alarak, ilanın spor sayfalarında çıkmasını istediğini belirten Oktay, şöyle konuştu: ''Daha önce bu tür örnekleri hatırlıyorum. Hatta birinde hırsız bilgileri sahibine ulaştırmıştı. Ben de bunu düşünerek ilan verdim. Bursaspor şampiyon olduğu için spor sayfaları büyük ilgi görüyor. Umarım bilgilerime kavuşurum. İlanın etkili olacağını düşünüyorum.''


İLAN
Dr. Ayhan Oktay'ın yerel gazetelerde yayınlanan ilanında şöyle denildi: ''13 Mayıs Cumartesi gecesi Çekirge Mahallesi Mehmet Çıkmazı'ndaki evimden dizüstü bilgisayarımı ve kameramı alan SEVGİLİ HIRSIZIM, bilgisayarım ve kameram şu anda zaten sizindir. Ancak özellikle işimle ilgili bilgisayarımdaki dosyaların hayati önemi vardır. Vicdanınızı dinleyip aşağıdaki e-mail adresini kullanarak bana ulaşırsanız, yalnızca bilgileri iade edebileceğiniz ve hiçbir riskli duruma girmeyeceğiniz bir yol bulacağımıza inanıyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder