markalar
- ALFA ROMEO
- AUDI
- BENTLEY
- BMW
- BUGATTI
- CHERY
- CHEVROLET
- CHRYSLER
- CITROEN
- DACIA
- DAIHATSU
- DODGE
- ETOX
- FERRARI
- FIAT
- FORD
- GAZ
- GEELY
- HGS
- HONDA
- HYUNDAI
- JAGUAR
- JEEP
- KARSAN
- KIA
- LAMBORGHINI
- LANCIA
- LAND ROVER
- LOTUS
- MASERATI
- MAZDA
- MERCEDES
- NISSAN
- OPEL
- OSCAR
- PEUGEOT
- PORSCHE
- PROTON
- RENAULT
- SAAB
- SAMAND
- SEAT
- SKODA
- SUBARU
- SUZUKI
- TATA
- TOYOTA
- VIPER
- VOLKSWAGEN
- VOLVO
Son Yorumlar
Anadolu Ajansı Güncel Haberler
Çarşamba, Temmuz 25, 2007
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Aynı motor ve benzer performanstaki otomobilleri bu sayede daha makul fiyatlara alabilmek mümkün olabiliyor. Buna örnek olarak 2.0 lt TFSI motorlu Seat Leon’un 63 bin 220 YTL’lik fiyatının, aynı motora sahip kuzeni Golf GTI’dan yaklaşık 5 bin 500 YTL daha ucuz olmasını gösterebiliriz.
Seat Leon, her ne kadar kardeşleri Toledo ve Altea’yla aynı burun yapısını paylaşsa da, onlardan çok daha çekici ve dinamik bir görüntüye sahip. İlk defa 2000 yılında “Salsa” konsept otomobilinde gördüğümüz bu tasarım anlayışı, adeta Seat markasının görsel kimliği oldu. Çekik gözlü farların ön çamurluklardan arka kapıya doğru akan çizgisinin ilk anda dikkat çektiği otomobile yandan bakıldığında arka kapı kollarının eksik olduğu fark ediliyor. Daha önceden Alfa 156’da rastladığımız bu tasarım detayına şaşırmamalı. Çünkü Seat Leon’un tasarımcısı Walter de Silva’nın özgeçmişine baktığımızda Alfa 156’yı da tasarlamış olduğunu görüyoruz.
Cupra gelene kadar en güçlü Leon unvanını elinde bulunduracak olan FR, görsel yönden diğer Leon’lara göre farklara sahip. Farklı bir ön tampon uygulanan otomobilde bal peteği tasarımlı havalandırma ızgaraları kullanılmış. Alt kısmı siyaha boyanan difüzör görünümlü arka tampon da FR’ın farklarından bir tanesi.
Otomobilin iç mekanında spor koltuklar ve FR logolu vites topuzunu saymazsak sportifliği vurgulayan detaylar yok. Kokpit, görünüm olarak dış tasarıma göre sönük kalsa da ergonomik olarak sorunsuz
Etiketler:
SEAT
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
En çok Okunanlar
-
Ekonomist dergisinden Kayhan Öztürk, bu haftaki Finans Koridoru adlı köşesinde ilginç bir anektod aktardı: "Worldcard'ın 15'nci...
-
Her pul, üstünde taşıdığı çizgilerle farklı anlamlar taşır. Kimi Malazgirt’i hatırlatır kimi Peyami Safa’yı… Kimi de yıldönümlerini anımsatı...
-
Honda Civic, ilk kez 1972 yılında, tek kapılı bir model olarak üretildi. Genelde bütün önden çekişli modeller gibi enlemesine yerleştiri...
-
Fiat'tan yapılan yazılı açıklamaya göre, Koç Holding-Fiat Auto ortaklığı ile Türkiye'de faaliyet gösteren Fiat markasının binek otom...
-
Fiat'ın ticari araç sınıfındaki Doblo modeli, ürün serisini, Doblo Combi Maxi versiyonu ile tamamladı. Şirketten yapılan açıklamada, fir...
-
Hyundai’nin Türkiye’deki fabrikasında üretilen ilk model olan Accent dördüncü jenerasyonu ile karşımızda. Accent isminin sonuna Blue ek...
-
Koç’un İzmit’teki Ford Otosan fabrikasında çalışan işçilerin namaz kıldıklarından dolayı işten çıkarıldığı iddiaları sivil toplum kuruluşlar...
-
Geçen yıl Türkiye'de 4 bin civarında müşteriye ulaşan Ford Fusion'ın şık ve sportif dış görünümlü Urbanite modeli yola çıkıyor. Fusi...
-
Amerikan otomobilleri deyince aklınıza ne gelir? 40 yaşın üstündeki herkes bu soruya Chevrolet diye cevap verecektir herhalde. Devasa b...
-
Hyundai, İzmit'te ürettiği modellere i10'u da ekliyor. 1.1 milyar liralık yatırımla kapasiteyi 2 katına çıkaran marka, yılda 180 bin...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder