Cuma, Eylül 01, 2006

Transferini TV'den öğrenen futbolcu

"Transferimi televizyondan öğrendim" Beşiktaş'ın genç yıldızlarından Serdar Kurtuluş siyah beyazlı forma ile tanışmasının ilginç hikayesini anlattı. Serdar siyah beyazlı yönetimin ilk olarak Bursaspor'un alt yapısında oynayan kardeşi ile ilgilendiğini söyledi.
Burak, "Beşiktaş öncelikle benim kardeşimle ilgilendi. Hesapta ben yoktum açıkçası. 17 yaşında 20 maç oynadım Bursaspor'da. Ligin bitmesi ile birlikte dedikodular çıktı. Beşiktaş'a gitti, gidiyor diye. Ama menajerim bunların aslı olmadığını bana söylemişti. Sonra başkan Levent Kızıl'la görüştüm ve seni hiçbir yere bırakmayacağım. Bursaspor ile olan sözleşmeni uzatacağım dedi. Ben de kabul ederim dedim. Ertesi gün televizyonlarda Serdar Kurtuluş Beşiktaş'ta haberleri ile transferimi öğrendim. 1 milyon dolar artı iki futbolcu karşılığında Beşiktaş'a verilmişim. Başkanımı aradım doğru dedi hayırlı olsun ifadeleri ile beni gönderdi" diye konuştu. Beşiktaş formasının kendisi için hayal olduğunu söyleyen genç futbolcu gelirken korkuları olduğunu belirterek, "Buraya gelirken çok büyük bir camia olduğu için çok korktum. Benim tek tesellim Tigana'nın beni çok istemiş olması. Genç futbolculara verdiği önem ortada" ifadelerini kullandı.
Siyah beyazlı takımda oynamanın zorluğunu da dile getiren Serdar, "Oynamamak benim için sorun değil. Ama ben hep hazırım. Hocam bana görev verdiği sürece elimden gelenin en iyisini yapar, formayı alırım" dedi. Kardeşi ile birlikte oynamak için can attığını söyleyen Serdar "Bizim bir hedefimiz vardı. Bursaspor'da beraber oynamak. Bursaspor'da olmadı ama kim bilir belki ilerleyen yıllarda Beşiktaş forması ile birlikte oynarız" diye konuştu. Genç futbolcuların Beşiktaş'ın geleceğini oluşturduğunu belirten siyah beyazlı oyuncu, "Tigana yaptığı transferler ile Beşiktaş'ın geleceğini kurtarıyor. İlerleyen yıllarda ki şu anda Burak ve Fahri'yi ortada görüyoruz, herkes Beşiktaş'ı konuşacak. Bu sene belki çok şey beklenmemeli ama gelecek yıllarda Beşiktaş'ın çok büyük başarılara imza atacağını biliyorum" şeklinde konuştu.

Taraftar desteğinin İnönü Stadı'nda çok büyük bir itici güç olduğuna değinen genç futbolcu, "Beşiktaş taraftarı kendisini ispatlamış bir taraftar. İnönü'de maç kaybetmemiz çok zor. Onların ateşlemesi ile çok iyi oynuyoruz. Ara sıra mağlubiyetler de olacaktır. Böyle zamanlarda sabretmeleri gerekiyor. Çünkü biz çok genç bir takımız" dedi. Televizyonda izlediği futbolcular ile aynı takımda yer almanın kendisi için inanılmaz olduğunu belirten Serdar son olarak "Hayallerimdeki hedeflerime ulaşıyorum.
Televizyondan izlediğim ağabeylerim ile birlikte top oynuyorum. Allah bana bu imkanı verdi. İnşallah daha uzun yıllar bu ağabeylerimle oynarım" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder