Pazar, Ağustos 06, 2006

Fatih Tekke ilk golünü attı

St. Petersburg'daki Petrovskiy stadında Zenit ile Yaroslavl'ın Şinnik takımları arasındaki maça taraftarlar yoğun ilgi gösterirken, statta boş koltuk kalmadığı açıklandı.
Maç öncesinde sunucu Zenit futbolcularını teker teker tanıtırken, Fatih Tekke'nin adını en sona bıraktı. Sunucu, ''Fatih'' dedikten sonra stattaki bütün seyirciler hep bir ağızdan ''Tekke'' diye bağırarak alkışlarla tempo tuttular.
Tribünlere seyircilerin Türkçe ''Hoş geldin Fatih Sultan Tekke'' yazılı pankart astığı dikkat çekerken, Tekke ilk yarıyı yedek kulübesinden izledi. Karşılaşmanın ilk yarısı golsüz tamamlanırken, eşitlik ikinci yarının başında oyuna giren Fatih Tekke'nin 69. dakikada attığı şık gol ile bozuldu. İlk yarısı golsüz tamamlanan maçın ikinci yarısında Fatih sahaya çıktı. Fatih, maçın 69. dakikasında kornerden gelen bir ortayı iyi değerlendirerek Zenit forması altındaki ilk gölünü attı. Karşılaşma, Fatih Tekke'nin attığı tek golle Zenit'in 1-0 üstünlüğüyle tamamlandı. Zenit'in teknik direktörü Dick Advocat, karşılaşmadan sonra düzenlediği basın toplantısında, Tekke'nin oyununu nasıl bulduğuna dair bir soruya, ''Benim için tek bir futbolcunun oynadığı oyun önemlideğil. Benim için takım oyunu ve bu oyunun sonucu önemlidir. Takım oyunun sonucundan memnun kaldım. Ancak gelecekte daha da iyi oynamamızgerekiyor'' karşılığını verdi. Advocat, ''Türk golcü Gökdeniz Karadeniz'in de Zenit'e transfer olacağı yolunda haberleri nasıl değerlendiriyorsunuz?'' şeklindeki birsoru üzerine de ''O hangi takımda oynuyor? Ben öyle bir futbolcu tanımıyorum. Doğru söylüyorum'' diye konuştu. Fatih Tekke de karşılaşma sonrası yaptığı açıklamada, ''İlk golümden çok memnunum. Şimdi 60 gol daha atmam gerekiyor'' şeklinde espri yaptı. Zenit'in takım dilini bilmediğinden dolayı zorluk çektiğini belirten Tekke, ''İlerleyen maçlarda bu sorunumun üstesinden geleceğimi düşünüyorum'' diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder