Cumartesi, Ağustos 19, 2006

Klip için ölümle tehdit ediyorlar

Türkiye'nin ilk müzik kanalı olan Kral TV tam 12 yıl önce kuruldu. Kanalın Uzanlar'dan TMSF'ye geçişinin ardından, geçen ay Kral TV Medya Grup Başkanı olarak atanan Star TV eski programlar müdürü Yüksel Evsen bir yandan yeni yayın dönemine hazırlanırken bir yandan da "tehditçiler"le uğraştığını öne sürdü. Evsen yaşadıklarını şöyle anlattı; "Göreve geldiğimden bu yana 24 saat cep telefonum susmuyor. Her gün 198 sanatçının klibini 70-80 dolar karşılığında yayınlıyoruz ama mesela Başbakanımızın amcasının oğlu olduğunu iddia eden Ahmet Erdoğan isimli biri arayıp beni bölgecilik yapmakla suçladı. O gün televizyonda göremediği Tarık Tüfekçi'nin klibini yayınlamazsam durumu Başbakanımıza ileteceğini, işimden olacağımı söyledi. Ben de Kral ekranında Volkan Konak'ın, İsmail Türüt'ün ya da Davut Güloğlu'nun kliplerinin gümbür gümbür çalındığını ancak Başbakanımızın gündemine girmekten onur duyacağımı söyledim. Ali Han için de AKP'nin bir kurucu üyesi bu işleri sevmediğini belirterek aradı. Hatta Ali Han için İçişleri Bakanımız Abdülkadir Aksu'nun telefon edebileceğini söyleyenler oldu." AYAKLARINA SIKTIRIRIZ
Evsen, Güneydoğu'un önde gelen sanatçılarından biri olan (K.M.) adına aldığı ölüm tehdidini de şöyle anlattı; "Sesi güzel bir sanatçı evimde de dinleyebilirim ancak klibini yayınlarken düşünmek zorundayım. Bir süre klibi yayınlanmadığı için bu sanatçımız önce kendi aradı. Sonra da bir arkadaşı telefon etti. 'Abimin kliplerini çalmıyorsun. Ayaklarına sıkarız, camii duvarına pisletme' dedi." Türkiye'nin tanınmış bir müzik yapımcısından da (Ş.Ö.) kendi sanatçısının (B.T.) klibine istediği kadar yer verilmediği için tehdit aldığını iddia eden Evsen, "Ben göreve TMSF Başkanı Ahmet Ertürk'ün isteği üzerine geldim, o müzik yapımcısı Ahmet Bey'i arayıp beni ekmeğimden edebileceğini söyleyip tehdit etti" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder